xklusiv

Direktlänk till inlägg 8 juli 2014

Uppdatering

Av tina - 8 juli 2014 18:50

har jobbat halvtid som alltid tisdag em.
det har varit varmt, och gott naturligtvis.

det svänger kraftigt mellan hetta och så svalt o regn.

idag har det blåst skönt.

inte solat i år alls.

ska göra det i morgon efter kl. 13.00

nu är det lite TV på gång.
önskar god natt  

 
 
Eleonor

Eleonor

8 juli 2014 22:55

Sola på du. När det är så där jättevarmt, över 30 grader så trivs jag inte riktigt. Håller mig då gärna till skuggan.

http://surridurr.bloggplatsen.se

tina

10 juli 2014 19:24

Värmen är snudd på tropisk. Värst på nätterna ....Hur är det med ditt mående? Tänker på dig.. Ha så gott så länge så hörs vi här inne?? Kram

 
Ingen bild

pearl1

9 juli 2014 15:30

Hello...."snurrigt" på denna bloggen , men försöker hitta inläggen från "gamla" "bloggspacare"...
Vacket foto på klockan.....
Ha dé.........Kram

tina

10 juli 2014 19:23

Hej vännen. Hittar inga inlägg från gamla bloggen här. Vet inte hur man bär sig åt. Här har vi riktigt god sommarvärme. Har inte solat eller badat. Vad heter du i förnamn så jag kan lägga in dig som länk? Torsdag och fullt ös. Vi har vår TV på repararion sedan 17 dagar och idag fick vi efter en del höjda röster en ny TV; för att vi väntat så länge. På dagarna sitter jag i skuggan, så jag skiter i om jag blir brun eller inte. Går ju inte att sitta i värmen om man inte är vid en sjö. Lat som tusingen. Får städa till helgen då graderna sjunker betydligt. Den 13:e augusti ska jag göra min röntgen. Käkar tabletter varje dag, mot värken och illamåendet. Slarvar med kyrkan och har inte haft ginsten att orka någonting. Ska köpa gardiner på IKEA på måndag, och tvätta bilen. Lite annat än att kampera med mannen hela tiden. Ha så gott ....

 
Ingen bild

ngu

15 juli 2014 12:38

Nu börjar jag hitta gamla vänner va skönt! Min nya blogg är gunsan48.wordpress.com

tina

16 juli 2014 08:07

Vet inte vad du heter i förnamn? Hade du gunsan inne på bs? Önskar dig en fin onsdag. Morgonkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 3 januari 2015 15:32


Här är det nytt år som hos alla andra.Vill bara vara med och önska alla ett gott nytt år.   ...

Av tina - 31 december 2014 18:28


  Den här bilden tog jag 2011 och det var månen jag var ute efter. Nästa gång den är så stor är om 16 år, och i morgon blir det 15 år. Så ni som är 90 kan glömma nästa gång, Och du som är färsk 15-åring kanske får vara med om fenomenet flera gån...

Av tina - 31 december 2014 18:22

Tankar kommer o tankar går.Det har på många vis varit ett jala jobbigt år. Mycket strul, arbetslös och samtidigt bättre på andra sätt. Är på rehab-ställe där många kommer som gått långtidssjuksskrivna, eller har bokstavsdiagnoser och har svårt att ko...

Av tina - 25 december 2014 17:04

Har inte fotat så mycket i år. Annars hade jag kunnat lägga ut en vit bild från vårat här i Småland.Snön kom precis till Kalle Anka igår kl. 15:00Har inte bloggat så mycket här, då jag fått spel på järnan inne på fb.Sover ganska mycket och har vänt l...

Av tina - 1 september 2014 17:56

Tänk, att jag minns när det var april och vi väntade på sommeren. Den kom med rivstart och hett, hett, hett i juli. Så kom augusti, med SÅ mycket regn. Då får man vila på sommarminnen, och tänka att det kommer en ny nästa år.Då ska jag INTE missa att...

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards