xklusiv

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Måndag O Varmt-Hett

Av tina - 28 juli 2014 16:29

Äntligen förstod jag hur jag lägger till länkarna. Nu undrar jag bara hur jag tar bort en del?? Någon som vet? Här gick åskan i går. Och det small rätt ner i vårt hus. Satt och såg över Vättern hur blixt efter blixt slog ner. Det höll på i över en timme.
     Lika hett idag. Och det har öst ner regn i en kvart. Sedan kom hettan tillbaka. Har det ganska gott just nu, o önskar mig en fin födelsedag på fredag. Är på väg till Öland men har inte bestämt datum än.
Syrran min är i Stockholm, och hennes dotter ska föda i början av augusti. Spännande.
    Ni får ha så gott ... Kram  

 
 
Ingrid

Ingrid

28 juli 2014 19:34

Hej,Tina.Du klickar på Inställningar,sedan på vänster sida får du upp Länkar
skapa länk
redigera länk,sedan får du fram de länkar du vill redigera.
Roligt att du är här igen.Saknar bloggspace.
Kram:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gun

29 juli 2014 07:17

Hej på dig!
Ja det är knepigt med tekniken då man byter blogg, jag får ideligen ropa på min man som är bra på den biten, men skam den som ger sig!

 
Ingen bild

pearl1

29 juli 2014 19:13

Hej.. För varmt för att "tänka" till....!!
Tur att Ingrid har det "svalare"...LoL....Såå, nu fick vi svar på en hel del...;...LoL...TACK, Ingrid....
I vart fall är det kul att du är här Tina.... Saknar oxo BS....
VI, vart väl en 10-12 st. "kärringar" som pratade med varandra , eller hur....!??
Kram..

tina

16 augusti 2014 12:12

Ja, vi var ju några stycken som ständigt stod i bra o nära kontakt. Ungefär ett tiotal, för min del. Nuförtiden bloggar jag nästan aldrig, som du märker. Har inte mått så bra det här året, och har svårt att koncentrera mig på det här nya stället. Inte samma flyt, liksom. Kikade in idag då det regnar och är riktigt ruggigt ute. Regn, småsnåla vindar o åska. Vi får hålla kontakt vi som vill och orkar. Må så gott denna stillsamma lördag som jag ska vistas bakom en dvd och lite lätt mat. Håller på o undersöker min mage och får svar från CT-röntgen nästa vecka, hoppas jag. Återkommer hur det hela utvecklas. Kram

 
Eleonor

Eleonor

2 augusti 2014 00:00

Ja, men när du blivit van med utseende och tekniken som finns här så blir du van och hemtam här.
Kramis

http://surridurr.bloggplatse.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 3 januari 2015 15:32


Här är det nytt år som hos alla andra.Vill bara vara med och önska alla ett gott nytt år.   ...

Av tina - 31 december 2014 18:28


  Den här bilden tog jag 2011 och det var månen jag var ute efter. Nästa gång den är så stor är om 16 år, och i morgon blir det 15 år. Så ni som är 90 kan glömma nästa gång, Och du som är färsk 15-åring kanske får vara med om fenomenet flera gån...

Av tina - 31 december 2014 18:22

Tankar kommer o tankar går.Det har på många vis varit ett jala jobbigt år. Mycket strul, arbetslös och samtidigt bättre på andra sätt. Är på rehab-ställe där många kommer som gått långtidssjuksskrivna, eller har bokstavsdiagnoser och har svårt att ko...

Av tina - 25 december 2014 17:04

Har inte fotat så mycket i år. Annars hade jag kunnat lägga ut en vit bild från vårat här i Småland.Snön kom precis till Kalle Anka igår kl. 15:00Har inte bloggat så mycket här, då jag fått spel på järnan inne på fb.Sover ganska mycket och har vänt l...

Av tina - 1 september 2014 17:56

Tänk, att jag minns när det var april och vi väntade på sommeren. Den kom med rivstart och hett, hett, hett i juli. Så kom augusti, med SÅ mycket regn. Då får man vila på sommarminnen, och tänka att det kommer en ny nästa år.Då ska jag INTE missa att...

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards