xklusiv

Alla inlägg under juli 2014

Av tina - 6 juli 2014 13:26

Sitter och kikar lite här inne. Många är ju fb-fans, så det blir att börja om på nytt med blogg. Får leka mig fram. Lägger väl in en bild som jag tagit för någon sommar sedan. Eller två ...  

Av tina - 5 juli 2014 14:31

Skriver lite allmännt bara för jag är helt ny-mald härinne. Har hållt till inne på bloggspace, och det var bra därinne för man kunde lämna kommentarer personligen som ingen annan kunde läsa. Och många inlägg hade jag som var lösenordsskyddade. Nu verkar det som Bloggspace kanske får lägga ner. Tur att jag har sparat alla mina dikter och de flesta fotona på skrivbord, samt extern hårddisk.
     Hoppas ni alla där ute i sajberrymden har en fin sommar. Där vi bor har vi haft en risig sommar so far.
Må bäst och ta hand om dig själv. Du är unik- och värdefull  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards