xklusiv

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Snart Nytt År

Av tina - 31 december 2014 18:22

Tankar kommer o tankar går.
Det har på många vis varit ett jala jobbigt år. Mycket strul, arbetslös och samtidigt bättre på andra sätt. Är på rehab-ställe där många kommer som gått långtidssjuksskrivna, eller har bokstavsdiagnoser och har svårt att komma tillbaka till arbetsmarknaden.
Ska få vara kvar till april, med ev. förlängning.

Nu är det nyårsafton idag. Känner ingenting inför den. Allt är som vanligt. Till och med maten var som vanligt. Husmanskost. Men det har sin förklaring. Det tar vi en annan gång.
Må bäst alla som kikar in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 3 januari 2015 15:32


Här är det nytt år som hos alla andra.Vill bara vara med och önska alla ett gott nytt år.   ...

Av tina - 31 december 2014 18:28


  Den här bilden tog jag 2011 och det var månen jag var ute efter. Nästa gång den är så stor är om 16 år, och i morgon blir det 15 år. Så ni som är 90 kan glömma nästa gång, Och du som är färsk 15-åring kanske får vara med om fenomenet flera gån...

Av tina - 25 december 2014 17:04

Har inte fotat så mycket i år. Annars hade jag kunnat lägga ut en vit bild från vårat här i Småland.Snön kom precis till Kalle Anka igår kl. 15:00Har inte bloggat så mycket här, då jag fått spel på järnan inne på fb.Sover ganska mycket och har vänt l...

Av tina - 1 september 2014 17:56

Tänk, att jag minns när det var april och vi väntade på sommeren. Den kom med rivstart och hett, hett, hett i juli. Så kom augusti, med SÅ mycket regn. Då får man vila på sommarminnen, och tänka att det kommer en ny nästa år.Då ska jag INTE missa att...

Av tina - 16 augusti 2014 12:24


Det var ingen höjdarmånad, augusti, vädermässigt. Skulle ha förljt med ut på ett fint läger och gjort mig en heldag men då jag vaknade kl. sju i morse o kikade ut, höll jag på o dåna. Det var järngrått och fuktigt. Regn och kallt. Så jag avbokade mit...

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards